Sunshine Coast

18 januari 2019 - Sunshine Coast, Australië

Maandag 14 januari

Vanochtend vroeg opgestaan en de Greyhound bus gepakt naar Mooloolaba! Hier werd ik opgehaald door Danielle! Na 1,5 jaar elkaar niet gezien te hebben zijn we vandaag weer herenigd haha. Het voelde gelijk als het altijd al was geweest en alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien, super tof!

Ik mag bij Dani drie nachten slapen, waar ik super blij mee ben, eindelijk na 2 maanden reizen en kamer delen heb ik nu een kamer voor mij alleen!

Dani en ik hebben vandaag gezellig samen gebruncht en rond gelopen bij het strand. Natuurlijk ook bij gepraat over van alles en nog wat!

Dinsdag 15 januari

Vandaag zijn Dani , haar broertjes en ik naar de Gardens Waterfalls geweest. Super mooi! Ook de route er naar toe was prachtig, door het binnenland in de bergen, met leuke stijle en slingerachtige wegen. Bij de waterfalls zijn we gaan cliff jumpen en rope swingen.

Hierna weer terug gereden en onderweg nog gestopt bij een paar look out points.

In de avond hebben we samen met haar broertjes Australia monopoly gespeeld , Dani had gewonnen haha.

Woensdag 16 januari

In de ochtend zijn we naar Eumundi Market geweest samen met een vriend van Dani, Tyler, super groot en mooi was de markt! Niks gekocht , behalve eten.

Na de markt zijn we nog in een klein dorpje bij een local pub geweest hier even biertje gedronken. Uiteindelijk hebben we nog gezwommen in een meertje.

In de avond zijn we naar de Blue bar geweest, dit is in Mooloolaba. Het was karoake avond , ik heb nog samen met Dani Riptide gezongen, haha. En voor de rest pool gespeeld en drankjes gedronken!

Donderdag 17 januari

Vandaag de bus gepakt naar Brisbane! Ben nu op zoek naar werk in de omgeving Brisbane / Sunshine Coast het liefst. We gaan het wel zien haha, waar werk is.

In de avond nog paar biertjes gedronken in de hostel bar met mijn dorm mensen.

Vrijdag 18 januari

Uitgeslapen en toen naar de jobsearch in het hostel gegaan. Gevraagd of ze nog adressen hebben waar ze werknemers zoeken voor fruit picking.

Tussen door ging ook het fire alarm af en werd het hele hostel geëvacueerd , uiteindelijk bleek het vals alarm.

In de middag heb ik in een vaag Cubaans internetcafetje me CV aangepast. Ook nog een werkhostel opgebeld of ze werk hebben. Voor de rest niks bijzonders gedaan.

Straks ga ik naar Jess haar werk toe en gaan we daar samen op haar werk rooftop bar wat drinken en bij praten, gezellig!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Inge van Bruggen:
    18 januari 2019
    Super tof allemaal! Ik hoop dat je snel werkt vind, maar dat komt vast wel goed. ☺️
  2. Eline Hooijer:
    18 januari 2019
    succes met werk vinden Anne!xx mooie foto's!
  3. Hennie Roelofsen.:
    18 januari 2019
    Hai Anne het lijkt wel if je in het paradijs logeerd. Prachtig. Succes met het vinden van een job!