Melbourne

8 juli 2019 - Melbourne, Australië

Hey, hey!

Weer eventjes een korte update van mijn tijd hier in Melbourne. Zo ver gaat alles lekker zijn gangetje. Ik heb nu al een paar shifts gedaan in de Spudbar, de werk is leuk en deze week wordt ik verder getrained, zodat ik open en close kan doen. Daarnaast werk ik nu ook 12 uur in de week in de housekeeping in de hostel, omdat wij dat nu allebei doen hebben we een prive kamer tegenwoordig. ZO FIJN. We hebben onze eigen bunkbed, bed, kapotte tv en een kast. Zo veel beter dan een 10 bed dorm.. Ook heeft Des een baan gekregen in een burger restaurant dat wordt geopend 22 juli. Dat is ook super! Dus qua werk zitten we beide nu wel lekker, wat zeker fijn is aangezien Australie / Melbourne super duur is haha. Naast al dat werk informatie hebben we natuurlijk ook leuke dingen gedaan.

Zo wilde we afgelopen zondag naar de bioscoop gaan in de winkelcentrum/mall, alleen besloot op dat moment 1 man te dreigen om van de balkon te springen midden in de winkelcentrum. Dus sloot de politie de boven verdieping helemaal af en probeerde ze de man tegen te houden. Alleen de bioscoop zalen waren boven waar de man ook was, dus konden we niet meer naar Toy Story 4. Was net of we zelf een film zaten te kijken in real life. De dag erna besloten we naar Spider Man Far From Home te gaan (dit keer in een andere bioscoop). Hier ging alles goed & de film was leuk!

We zijn zaterdag nog wezen drinken in de hostel bar, Ubar. Doordat wij housekeeping doen krijgen we allebei een 50 dollar tab, dus dat is zeker niet verkeerd.

Voor de rest doen we niet heel veel haha, of we chillen of we gaan naar de bibliotheek, want daar kan je de computer gratis gebruiken en hebben ze een wii, playstation en een xbox. Ook kan je er ping pong spelen. Zo nice!

Nou dit was het zo beetje, haha, heb niet zo veel te vertellen!

1. Inge van Bruggen:
    8 juli 2019
    Leuk om je updates te lezen. 😘
    Super fijn dat jullie een privé kamer hebben, luxe hoor 😛
  2. Eline Hooijer:
    8 juli 2019
    weer een mooi verhaal Anne! fijn dat jij en Des allebei werk hebben en ook nog leuk is!
    groetjes pa en ma xxx
  3. Hennie Roelofsen.:
    12 juli 2019
    Hai Anne, mooi dat jullie nu werk hebben wat jullie wel leuk vinden. Kan je weer verder sparen. Gelukkig naast het werk ook nog tijd voor leuke dingen. Nou geniet er nog van, gr daar👍🏻🤗😘
  4. Jan:
    17 juli 2019
    Is dat city life niet een beetje boring, na alle snaken en spiders op de farm? Of spelen Jullie een Farm sim op de playstation😜

Enjoy the good life!