Bye bye Melbourne and Australia! 🇦🇺

19 oktober 2019 - Saint Kilda, Australië

Vandaag is het zo ver ik laat Australië achter en vertrek voor vier weken naar Nieuw Zeeland!

Wat heb ik een mooi jaar gehad in Australië. De eerste 3 maanden veel kunnen reizen en veel gezien van het land. Daarna besloot ook ik het Australische farm work aan te gaan en vertrok ik naar Bundaberg. Dat waren me wat pittige vijf maanden haha. Geweldige ervaring, maar hard werken zeker! Maar dat was het allemaal waard, door mijn farm work ben ik Des tegen gekomen en verliefd geworden haha😋 Nooit verwacht dat, dat zou gebeuren, maar heel blij mee.

Na het farm work in mei met Des naar Melbourne vertrokken hier gewoond en gewerkt tot vandaag. Ook het wonen in Melbourne ging met zijn ups and downs, het vinden van werk was lastig (vooral voor Des). Toen ik housekeeping en Spudbar deed dacht ik, dit is te veel haha, na al dat farm work. Maar goed we hebben werk uiteindelijk gevonden haha. Voor de rest een super leuk weekend gehad bij de Great Ocean Road. & daarna eindelijk na zo veel maanden een kamer in een huis en geen hostel life meer.  Mijn werk in de Spudbar was leuk en ik heb leuke nieuwe collega’s/vrienden leren kennen :) We zijn een paar keer uit geweest met ze allen en was altijd gezellig op het werk. Kon niet wensen voor een beter baantje in Melbourne :)

Vandaag over een paar uur vertrek in dan naar Christchurch en ga ik Inge weer zien! Jut en Juul weer op avontuur haha.

Ik ga Des wel erg missen na zo veel maanden elkaar elke dag gezien te hebben, dat zal wel eventjes wennen zijn. Kan ook niet wachten wanneer hij naar Nederland komt😇 🇳🇱

Dit was mijn jaar in Australië 2018/2019! I will be back next year! 🇦🇺

1. Eline Hooijer:
    19 oktober 2019
    Mooi verhaal en wat een avontuur!! nu op naar Nieuw Zeeland!! Wij kijken uit naar 16 november!! En ook naar Desmond!! liefs pa en ma xxx
  2. Hennie Roelofsen.:
    19 oktober 2019
    Mooi verhaal weer Anne. Fijne tijd ook in New Zeeland met je vriendin.groetjes van ons uit Vaassen🤗