Brisbane / Jess Slideapalooza / Werk

21 januari 2019 - Brisbane, Australië

Zaterdag 19 januari

Vandaag met Jess en haar vrienden naar een festival geweest, namelijk Slideapalooza! Super leuk! Het is een groot festival met allemaal waterslides waar je kan af gaan met je inflatable! Ik had bij de targer een krokendik gehaalt, dus ging in Australia style van de slides af.

Leuke dag gehad!

Zondag 20 januari

Vandaag niet zo veel gedaan, alleen maar op het internet zitten zoeken naar fruit picking baantjes. In de middag naar de film nog wel geweest, de film Instant Family, leuke film!

Maandag 21 januari

Vandaag was mijn plan om weer zo veel mogelijk te solliciteren enzo. Tot dat ik in de middag op eens een mailtje binnen kreeg.. waarin stond dat ik kan gaan fruit plukken (citroenen) in Bundaberg! Dat ligt op z‘n 4,5 uur rijden van Brisbane.

Ik kan voor ongeveer 220$ per week in het werk hostel in Bundaberg wonen en daarin zit ook het vervoer naar de farm. Het werk zelf is 6 a 7 dagen in de week z’n 7 a 8 uur, dus wordt nog wel pittig haha! Maar goed, gaan we gewoon doen 😆

Vandaag alvast wat werkkleding gekocht, sommige dingen zijn verplicht om te dragen.

Morgen slaap ik nog 1 nachtje in Brisbane, wel in een andere hostel, YHA om precies te zijn, even wat luxer en met een zwembad, maar wel voor de zelfde prijs als nu in Base 🤔

en dan ga ik woensdag vroeg weg met de Greyhound, naar Bundaberg! Ben benieuwd!

1. Eline Hooijer:
    21 januari 2019
    mooi verhaal Anne! gefeliciteerd met je baan!! heel veel succes gewenst xxx
  2. Jan:
    Zooo binnen 2 dagen een baan! Dat doen Weiner mensen je na👍
    Een paar weken geleden zei je nog tegen me dat je niet noordelijker ging reizen dan Frazer Island, nou Bundaberg ligt er toch nog net boven🤪
  3. Hennie Roelofsen.:
    21 januari 2019
    Hai Anne gefeliciteerd met je job. Ja best spannend hoe het zal zijn! Leuk hoor citroenen plukken. Als he maar niet zuur gaat kijken😑🤣🤗succes
  4. Anne Hooijer:
    22 januari 2019