New Years Eve Byron Bay!!

5 januari 2019 - Byron Bay, Australië

Maandag 31 december

Vandaag is het oudjaarsdag! We hebben overdag niet heel veel gedaan , beetje gezwommen in de zee en gechillt op het strand. Aan het einde van de middag terug gegaan naar het hostel, klaar gemaakt en toen op de rooftop paar ciders gedronken.

Uiteindelijk besloten we rond 9 uur , om de straat op te gaan, hier was een markt , muziek en van alles en nog wat. Zo kwamen we al gauw bij een truck waar ze hoofdtelefoons uitgaven voor een silent disco, vet leuk! Wij dus daar even een uur gedanst haha, de silent disco had drie kanalen, waar je tussen kon kiezen.

Na de silent disco gingen we naar het strand om af te tellen naar het nieuw jaar! Om 12 uur dik gejuich , vuurwerk en mensen die met vuur kunstjes maakten. Wel heel apart om oud en nieuw gevierd te hebben , hier in de zomer bij het strand! Maar sowieso heeel leuk!

1 januari 2019 Dinsdag

Op nieuwjaarsdag niet zo heel veel gedaan, beetje weer gechillt op het strand en gezwommen in de zee. Er waren allemaal Blue bottles (kwallen) in de zee! Desondanks wilde we wel even onze nieuwjaarsduik doen haha, dus toch het water in gegaan. Gelukkig niet gestoken door zn kwal! Straks gaan we eten bij Cheeky Monkey’s, kregen van een meid die voor een reisbureau werkt hier een kaartje , waarmee we gratis kunnen eten bij cheeky monkeys!

Morgen vroeg vertrekken we om 8:00 naar Surfers Paradise!

1. Eline Hooijer:
    5 januari 2019