Bundaberg

13 februari 2019 - Bundaberg South, Australië

6713BDA4-C594-4581-B2E8-F9D3946502EE

Reisverhalen zullen nu bestaan uit Bundaberg en werken , haha. Al veel gewerkt op de Pumpkin Farm.

Twee dagen hebben we paprika’s geplant en andere dagen pompoen plantjes geplant. Planten zelf vind ik prima werk om te doen, je zit op een stoeltje achter een trekker en dan is het eigenlijk gewoon lopen de band werk, voor meer dan 6 uur lang achter elkaar plantjes in de grond duwen 😂

Voor de rest qua werk moeten we af en toe plastic uit het land halen, plantjes bij na lopen of ze goed groeien etc en onkruid weghalen.

Ik heb ook 1 dag bij een andere boerderij gewerkt , hier gingen we Cherry tomaten plukken. Dat was kut werk, per bin krijg je $5 dollar en na belasting nog minder. Ook waren de rijen met Cherry tomaten niet vol dus viel er niet veel te plukken.. gelukkig dit maar 1 x gedaan haha.

Ook hebben we natuurlijk soms vrije dagen, zo ben ik al paar keer met mensen uit het hostel naar het strand geweest of naar het zwembad. Laatst hadden we een BBQ bij het strand & dat was vet gezellig !

Voor de rest nog mijn verjaardag hier gehad, 20 it is, gek om op eens in de zomer jarig te zijn in plaats van de winter haha. Op me verjaardag moest ik eerst werken tot donker , weer pompoen plantjes geplant haha. Na het werk zijn we naar dominos gereden, hier pizza gehaald! & daarna in het hostel nog met een paar mensen biertjes gedronken en ze hadden nog cupcakes voor me gemaakt. Niet te laat gemaakt , want de dag erna moesten we weer planten 😉

1. Inge van Bruggen:
    ❤️❤️
  2. Eline Hooijer:
    een echte farmer ben je Anne !xxx
  3. Hennie Roelofsen.:
    13 februari 2019
    Hai Anne, wauw pittig hoor werken op de farm, en dan is het ook nog warm🤣☀️Rijmt ook nog👍🏻. Stoer hoor, succes en bedankt weer voor je mooie verhaal. Gr daar. 👍🏻🤗😘