Adelaide / Mount Gambier / Mackenziefalls

8 december 2018 - Nationaal park Grampians, Australië

Adelaide de stad verkent per fiets, met twee andere Nederlandse meiden. Fietsen verhuur was gratis en wij kwamen er al gauw achter waarom, haha! Mijn eerste fiets kwam ik niet ver mee , want de ketting ontbrak🤨 de tweede fiets was beter haha! Ons eerste stop was de Central Market, daar hebben we eten en wijn gehaald, zodat we daarna door konden fietsen naar de rivier om te picknicken. Na het picknicken gingen we verder , naar de Botanical Garden! Was mooi om te zien! Alleen was het toen zo heet uiteindelijk geworden dat we besloten om terug te gaan naar het hostel. Later die avond uit geweest in Adelaide (voor het eerst in een Uber geweest, fancy voor mij dan😂).

Na Adelaide zijn we vetrokken naar Coonawarra, daar hadden we een wijn proeverij en mochten we onze eigen wijn maken. Haha was leuk om te doen!

Toen gingen we verder naar de Blue Lake Reserve, wat ook mooi was om te zien!

Uiteindelijk sliepen we die dag in Mount Gambier , in een oude gevangenis! De eigenaar heeft de gevangenis echt leuk opgeknapt , heb heerlijk in mijn “cel” geslapen😝

Na ons verblijf in Mount Gambier gingen we weer verder , eerste stop was een Sink Hole garden, heel mooi! En we zagen er Possums!

Vanuit daar zijn we vertrokken naar Grampains National Park en de Mackenziefalls! Super mooi!!