Grampains / Bambruk / Great Ocean Road

9 december 2018 - Melbourne, Australië

Verblijf in Grampains National Park was mooi! In de avond waren er allemaal Kangaroos te zien!

Vanuit ons verblijf in de Grampains gingen we naar Brambuk - The National Park and Cultural Centre. Daar kregen we uitleg over de aboriginals , het land en gingen we onze eigen mini boemerang verven!

Vanuit Brambuk vertrokken we richtingen de Great Ocean Road! Helaas werd het weer steeds slechter ter mate we in de buurt kwamen van de Great Ocean Road haha. Maar toch was het eerste gedeelte er van ondanks het weer echt super om te zien! In de avond sliepen we in Port Campbell, leuke hostel !

Vanuit Port Campbell gingen wij weer verder met de Great Ocean Road en heb ik de Twelve Apostles gezien! Echt onwijs mooi! Voor de rest zijn we gestopt in Apollo Bay, wel leuk plaatsje! En zijn we nog gestopt om koala te zien en kwam er een vogel op me hoofd chillen.

Uiteindelijk eindigden deze dag in Melbourne & was de tour officieel afgelopen. Heb leuke mensen ontmoet tijdens de toer en onwijs mooie dingen gezien ! 😁

We zijn nog met een paar van de groep wezen eten bij een Italiaans restaurant als afsluiting👍🏼

1. Jan:
    11 december 2018
    Indrukwekkend hoor!
    Gaaf om mee te lezen. Veel plezier nog, maar nu samen!👍