Slapen onder de sterren / Kings Canyon / Coober Pedy

1 december 2018 - Coober Pedy, Australië

Geslapen in een swag onder de sterren, was echt mooi! Het sliep ook nog lekker ook , haha. Geen slang of enge spin gezien nog en ook geen dingo’s. Na slapen in de swag moesten we al vroeg (3.40 am) er weer uit en gingen we naar Kings Canyon ! De hike daar begint met een 20 minuten klim omhoog , dat we deden in half donker nog haha. Tijdens de hike de zonsopgang gezien in de canyon. Was echt super mooi! Derde hike al deze week, wordt al pro hiker nu😂😝 Kings Canyon vond ik denk ik toch het mooist van de drie hikes !

Vanuit de Kings Canyon gingen we weer naar Alice Springs en hadden we vrije tijd, in de avond uit geweest. De dag erna gingen we naar Simons Gap, dat was relaxed! In de avond hadden we een afscheid diner , omdat de groep nu alle verschillende richtingen gaan. Nu zaterdag zit ik weer in andere groep en verlaat ik de Northern Territory  en gaan we naar South Australia!

Eerste stop daar is Coober Pedy! We slapen hier in een bunkerhouse , echt heel leuk! Voor de rest in het Opel Museum geweest en daar wat over de geschiedenis van Coober Pedy gehoord en over het mijn leven hier, op zoek naar Opal.

Morgenochtend kangroo weeshuis opvang!! Kan niet wachten ! & daarna door naar Quorn!

1. Jan:
    1 december 2018
    Dat wordt morgen dus een schattig dagje bij K-Roo’s
    Ik ben nog steeds alderjeekus jaloers, en je foto’s helpen daar niet bij😜
    Geniet er van
  2. Inge van Bruggen:
    2 december 2018
    Kangoeroe weeshuis 😱 jaloers!! Klinkt wel echt als een super toffe tour.
  3. Hennie Roelofsen.:
    5 december 2018
    Dat is eens wat anders als een hond aaien😉. Leuk hoor. Veel plezier nog🤗